Слънце и луна – свежест и добра храна

Изключително вдъхновяващо ми въздейства посещението на интересни места за хапване и тъй като съм решила да си направя пролетно прочистване на организма, под ръка със сестра ми, която също е голям фен на здравословната кухня, се отправихме към вегетариански ресторант Слънце и Луна, разположен на ул. 6-ти Септември 39.
Всеки път ме впечатляват с дневното си меню, от което днес похапнахме спаначена супа с киноа и слънчогледови семки и тиквички, пълнени със синьо сирене и кускус. Нямаше как да не си вземем и маслинова паста с хляб от лимец и чабата със сушени домати. Вкусните хапки преглъщахме с освежаваща каркамента (напитка от каркаде и мента – гениално!).




Един хубав обяд не може да не завърши с вкусен десерт, затова си взехме по 2 от рожковците (сладки с рожково брашно), курабийки оргазъм (мамма миа, чакам мъжът ми да се върне от работа, за да ги тестваме), опасни лимецки (креативност до дупка) и джинджифилки.


И всичко това в чисто новата ми еко торба за пазар от Слънце и луна.


И тъй като пролетната жега и последвалата разходка в парка ме дехидратираха, реших да си забъркам домашна каркамента.

Необходими продукти:
1 литър вода
4 пакетчета чай от мента или 4 с.л. насипен чай от мента
4 пакетчета чай от каркаде или 4 с.л. насипно каркаде
½ лимон
кафява захар на вкус

Сваряваме вода и заливаме ментовия чай и каркадето. Запаряваме за 5 минути, след което прецеждаме. Добавяме захарта и разбъркваме. В кана слагаме няколко бучки лед и изливаме чая. Когато се изстуди хубаво, добавяме сока от ½ лимон.


    

Коментари

Популярни публикации